keskiviikko 14. syyskuuta 2016

stressiä

Mulla on hirvee stressi päällä niin monesta asiasta. Koulu. Raha. Syöminen. Ystävät. Ja tietty laihdutus. Mulla on viikon sisään enkun ja ruotsin sanalliset kokeet, yksi vähintään neljän sivun esseen palautus, sekä kaksi muuta koetta. Sit mua ahdistaa raha, ois niin paljon ostettavaa, mutten vaan haluis. Pitäs ostaa koulumatskuja, vaatetta nyt kun syksy tulee, sit vuokra, sali, bussimaksut. Syöminen ahdistaa vaan entistä enemmän, mä vaan lihon ja lihon ja lihon.. Tuntuu et se syöminen on vaan niin väärin. Jos  syön vähän, niin mua vaan kuvottaa olla tällainen. Kavereita en oo nähnyt, en tiiä miks. On vaan ollu helpompi olla yksin, vaikka haluisinkin nähdä niitä.. Laihdutus ei vaan etene, jos liikun hirveesti, niin sit syön, jos en liiku, niin syömiset menee nappiin. Tää on vaan niin ristiriitaista paskaa. 



2 kommenttia:

♥ kiitos